Võru linna kampaania “Lähemal kui sa arvad”
Võru linnale tehtud siseturismi reklaamikampaania “Lähemal kui sa arvad” 2020. aasta suvel, mil koroonapandeemia piiras reisimisvõimalusi. Kampaania peamiseks vahendiks oli bännerreklaam, millel olid fotona kujutatud eestlasele tuntud välismaised reisisihtkohad, linnad või turismiobjektid. Plakati esmasel vaatamisel jäi mulje, et reklaamitakse maailmakuulsat sihtkohta, kuid plakatil olev pilt oli tehtud tegelikult Võrus.
Reklaambännerid olid üleval 37 erinevas lokatsioonis – enamus neist Tallinnas ja Tartus, aga ka Pärnus. Reklaami kuvati bussiootepaviljonides ja valgusvitriinides. Lisaks kampaania põhikujunduste levitamisele nii sotsiaalmeedias kui välipindadel, haldasime kuue nädala jooksul ka Võru linna Instagrami kontot. Tegime Võru linnast üle 200 pildi ning kogusime need ühte fotopanka kokku, et linn saaks neid ka edaspidi kasutada.
Kampaania jõudis sotsiaalmeedias 217 000 inimeseni ja välimeedias oli potentsiaalseid nägijaid 579 000. Visitvoru.ee veebilehe külastajate arv tõusis võrreldes möödunud aasta sama perioodiga ~30%, sh sotsiaalmeediast veebilehele tulevate inimeste osakaal suurenes kaheksakordselt. Kuue nädalaga rikastasime Võru linna Instagrami kontot 48 uue postitusega, millel oli kokku 3788 meeldimist ning kokku lisandus sel perioodil 237 uut jälgijat. Kampaania pani ka kohalikke inimesi oma kodulinna teise pilgu alt vaatama – kohalike inimeste tagasiside kampaaniale oli äärmiselt positiivne ja kampaania postitusi jagati sotsiaalmeedias ootamatult palju.
Kampaania idee ja loovjuhtimine: Johan Kudu / Kinograaf OÜ
Kampaania projektijuhtimine ja turundustegevused: Kristel Onno
Kampaaniafotode teostus: Ingmar Elm
Kampaania kujundused: Sigrid Liira
Fotod linnaruumist: Kevin Loigu ja Robi Zuts